♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 20 augusti 2011 07:36

Hejhej..Jah jag är sjuk som fan! svag är man osså..

iaf igår köpte jag en ny mobil, dock ingen iphone för jag kände lixom senare att jag inte pallade ha någon touch , skulle bli för mycke ..så jag köpte denna:

jah en vanlig mobil, orkar inte skaffa en annan, plus den e ganska billig faktiskt. 

ah har inget mer o säga, tänkte innan ta bort bloggen, var nära på att göra de, tänkte inte för mig, men gjorde aldrig de! så den e kvar! 

Jaja ska dra och lägga mig ..hejdå<3

Av Sassi ♥ - 18 augusti 2011 21:13

hello..vet att jag inte har bloggat idag och igår..blir lite sämre bloggning nuförtiden..skolan har börjat och allt så jag hinner inte så mycket. Måste koncentrera (stavning?) mig på skolan ..men jag kommer säkert blogga då o då! Så de e inte så att jag slutar helt?! nejnej de e bara några dagar. 

Och ibland kan de vara så att jag lixom inte har någon ork, som nu eftersom har nt ätit på hela dan tyvärr eftersom finns lite grejer som gör en deppig ..men nu kan jag inte skriva så mycke mer för att jag har ingen ork alls.

puss §

Av Sassi ♥ - 16 augusti 2011 23:05

Fiiiiiiiiinnaaassttteeee !!

Av Sassi ♥ - 16 augusti 2011 22:46

Han som smsar dig och skriver gulliga saker, han som förklarar hur mycket han älskar dig, han som säger att han skulle dö för dig, han som säger att du är den enda han älskat, han som ringer dig varje natt och säger godnatt, han som säger att han alltid kommer att finnas där, han som säger att han aldrig kommer att lämna dig. Du tvekar i början. Du vågar inte ta steget, du är försiktig för att du inte vill bli sårad. Men han fortsätter, han fortsätter visa sin ''Kärlek'' för dig. Du blir kär. Du känner att du börjar få känslor och du börjar älska honom. Då backar han då börjar han leka med dig och dina känslor och då är det du som springer efter honnom. Då är det du som krigar för ert förhållande. Krigar för att ha kvar honom. Han börjar leka svår och slutar höra av sig. Han svarar nästan aldrig på dina sms och du börjar undra vad som pågår. Han som säger att han aldrig skulle lämna dig lämnar dig efter ett tag. Han skyller på att han inte är den rätta och att du förtjänar en bättre. Du blir helt förstörd och undrar vad du gjort. Du ångrar att du lita på honom för fort. Du ångrar att du gav bort ditt hjärta till honom. Du ångrar att du blev kär. Killen ville få dig att älska honom, han hade dig runt sitt finger. När han fick det han ville så slängde han dig. Känner ni igen er tjejer? Det är just det. Vi blir lurade. Vi blir så glada men vi är rädda på samma gång. Rädd att han ska lämna en, rädd att han ska krossa ens hjärta och när vi säger det till honom så är hans svar ''Jag kommer aldrig såra dig älskling, jag kommer alltid att älska dig''.. En månad senare låter det helt tvärtom. Då vill han inte vara med dig längre, då tycker han att du förtjänar bättre och att han inte vill såra dig. Varför säger han det när du just blir kär i honom? Varför säger man inte det innan? Killar gillar att leka med ens känslor och vi tjejer, vi är lättlurade. Därför ska vi va försiktiga, grovt försiktiga. Ingen vill hamna där igen. Säger en kille att han älskar dig direkt efter en dag så ljuger han. Man kan inte älska någon så fort. Man kan inte dö för någon så fort. Man hundar efter killen. Man säger att man inte alls förtjänar någon bättre utan att det är han som är den rätta. Killen dissar dig, han skiter fullständigt i dig. Sen när han märker hur du skiter i honom och går vidare, när han märker att du börjar glömma honom då kommer han tillbaks. Då säger han att han ångrar allt, att du är han som han alltid älskat men att han tyckte du förtjänade bättre men att han kom fram till att han inte kan leva utan dig. Det klart du blir glad. Glad över att killen du älskade mest kommer tillbaks. Men ska man tro på honom? Ska man tro på honom igen och ge bort sitt hjärta? Det är just det. Just det man är rädd för. Man vet inte vad man ska göra. Man litar inte på killen mer. Man är rädd att han ska göra exakt samma sak. Sen när du berättar det för honom så slänger han ut lovande saker som ''Nej älskling du är den jag vill leva med, tro på mig jag kommer aldrig göra om det, jag ångrar det grovt'' Du börjar tro på honom och sen är ni med varann. En tid går och sen slänger han bort dig igen. Och då älskar du honom grovt, så grovt mycket. Då är du helt försörd. Som aldrig förr. Då ångrar du allt, att du gav honom chansen. Man brukar säga att alla är värda en chans. Men det är inte alltid det är så. För det mesta så är det så att om en kille gör ett misstag eller något äckligt mot en så gör han det igen. Då tänker han att förlåter hon mig en gång så förlåtet hon mig igen. Då leker han med dig, slänger dig när han vill och tar tillbaks dig när han vill. Och då kan du inte säga stopp, utan du följer efter. Men det är just det du inte ska göra. Du ska säga stopp hur mycket du än älskar honom. Du ska backa och skita i honom fastän du inte kan. Hur svårt det än är. Man dras till personen, kan inte dissa hans sms, hans samtal men när man svarat så ångrar man det direkt efter. Skulle killen förlåta dig? Skulle han göra det? Skulle han ta tillbaks dig? Han slänger dig en gång kommer tillbaks för att du slutat hunda och vill ha en andra chans, du ger honom det, du blir grovt kär i honom och sen sårar han dig igen. Då är det du som fått ditt hjärta krossat, du som gråter dig till sömns, du som blir förstörd. Så det är inte alltid en kille är värd en ny chans. Man ska tänka på sig själv hur mycket man än älskar honom. Vill man hamna där igen? Vågar man ta den chansen? Vill man börja om allt? Vill man börja lita på honom igen? Tänk om han sårar dig igen? Förtjänar du inte bättre? En kille som står vid sina ord. Fråga dig själv det. Killar är själv rädda för att hamna där. För att bli sårade. Därför leker dom den leken. Dom leker med ens tjejs känslor och när dom fått det dom vill så slänger dom henne. Var försiktig med vem du ger ditt hjärta till för när du minst anar det så är de i bitar.

Av Sassi ♥ - 16 augusti 2011 19:46

herregud! Har inte bloggat på hela dagen på grund av mina små syskon..tyvärr! 

Men jag är här nu!

Jag har  faktiskt inte gjort något idag! Sooviit läst och inte mycket mer!

Visste ni att de är skola om 2 dagar!! Jag visste faktiskt inte det. Skit så jobbigt. ska börja 8an..waww...orkkaaaa skolan!! Önska att sommarlovet var hela livet..men de kan man ju drömma om haha! 

Ne nu ska jag fixa en design faktiskt! för första gången. Men jag bloggar nog lite då och då! 

Puusss <3

Av Sassi ♥ - 16 augusti 2011 07:14

Lite nya bilder på mejj!

     

Nu ska jag sovA!!!

GODNATT BABES!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards