♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 28 augusti 2011 20:37

Känner för att skriva lite eftersom jag inte har något att göra!

asså helt seriöst efter skolan imoron måste jag verkligen sticka och kolla på denna filmen!: 

Bara man ser trailern dör man!! den verkar ju såå jävla braa!!:o         MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!

-----------------------------------------------

Snart måste jag faktiskt platta mitt hår och välja kläder till imoron, man måste ju vara fin!! såå ja, vi hörs! jag bloggar lite mer senare! puss<3












Av Sassi ♥ - 28 augusti 2011 18:12

Funderar på att byta bloggnamn men jag vet inte riktigt vad för namn, några förslag?:)<3

Av Sassi ♥ - 28 augusti 2011 15:22

Har börjat lyssna på Eminen hehe...

här är några favoritlåtar av honom!

denna e bäst :)<3

Av Sassi ♥ - 28 augusti 2011 11:39

Hejsansvejs!

sitter just nu fortfarande hemma hos min moster, ska snart dra ner t tvättstugan och tvätta mina kläder, lär behövas! idag gjorde vi inte så speciellt mycke faktiskt , kollade tv datan och sånt. om nån timme ska jag ta och sticka hem. tråkiiit men kommer tbx hit varje vecka, lär bli kul! men nu kan jag inte skriva så mycke mer, skriver kanske något inlägg lite senare!
puss :* 

Av Sassi ♥ - 27 augusti 2011 20:34

guud såå heeet!!!!

hehe

Haha sååååå söööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!

Jah svär världens snyygggaaste!!

OMAJJJGAAAD DÖÖR!!!

 

Såååå söta dom är tsm!!Men jag o han skulle passat bättre!

love you Cody simpson !!!!! 

Av Sassi ♥ - 27 augusti 2011 20:23

im in love im in love im in love im in love !!!!!

Greyson Chance

justin & greyson 

VÄRLDENS SÖÖÖTASTE KILLEE !!!!!       


Av Sassi ♥ - 27 augusti 2011 14:43

Hejjsan ^^

hade inget o göra igår så jag drog hem till min moster o där va min lilla  sööta kusin hahah :P riktigt funny time hade vi ! Kvällen blev film , och en massa chips o cola , hahah som vi tjockade oss!  men nu sitter jag och lyssnar lite rock , min nya musiksmak :) Justin är fortfarande kvar om någon trodde att han hade försvunnit, haha neeveer!! 

lägger in lite bilder!

/sara

Av Sassi ♥ - 26 augusti 2011 18:10

Har byttat header men kommer byta flera gånger.. 

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards