♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 19:07

Nu blev designen lite bättre, men fortf osäker!:/

/Sarabieber♥


Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 18:14

Ser ni den snygga headern och färgen och allt?

Själv tycker jag att den blev riktig snygg,men endå lite osäker eftersom tycker det är för mörkt typ:D Ska se om jag kan fixa den lite ljusare!

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 18:11

Tänker byta min header till en annan! Ska bara testa den! om den e bra så har jag kvar den, blir den inte bra blir det inte den!!


Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 17:49


It just makes me so sad to see him sad. I want to see him smile. Not a half hearted one, now I mean a real real big Justin smile where he shows his teeth and is super happy. It felt like it was a long time ago I could see that smile for real. Now its almost fake when he's posing with fans on pictures and I can see on paparazzi pictures how fake it is and lately its not even a smile on the pictures.


Its not just the paparazzis that make this, its also we fans. Its kinda depressing that we even can't make him smile, I mean its our job to keep Justin happy and smiling but right now we all failing. Its not like we DONT make him smile. I mean, we make pictures, trending tropics on twitter and so much more for him. But lately its too much for him.

Today it was three years ago Justin got signed by Island Def Jam Records. And im still so damn proud. No words for how proud I am right now, how proud I am today and how proud I allways will be. He's more then just a kid who can sing. But he's not more then a human, he's just a human like everybody else. And why do I keep repeating that he's a human like everyone else? well its because I don't know how much more he can take. It feels like he's slowly breaking down in front of us.

Not just in front of the fans, now I mean in front of everybody. Even his family where he should be as strong as possible to not break down. The problem is that some people don't even see it. I can see it. His smile dosen't even match his eyes anymore, not like it did before. Now the smile is allways there even when he's not happy at all. I think that Justin is way to afraid to break into tears, especially out in front of everybody.

Everything I want right now is that he just dosent give us up or just give up at all and going back to Canada. Not that I think that he will do that but sooner or later it will happen for sure. And if he gives his dream up it will not only break him apart, It will also break us million beliebers apart.

And that's all because of you HATERS and stupid PAPARAZZIS. I seriously hate you all. Its okey that you dont like Justin and talk about him. You may think that it dosen't hurt when you tell us stuffs like: 'how can you like him, he's gay, he's ugly, he can't sing, he looks like a girl, he sings as a girl' and so on.

Its just so pathetic to waste time to just spread the hate, especially to us fans. Because whatever you say to us will we NEVER stop support Justin. At least I won't. Because he's my inspiration, the reason why I believe in things, the reason why I never say never. Right now I can't see a life without him and yes, I know it sounds pathetic but its so damn true. At time I can't believe or imagine a life without him, because he's allready too big part of my life that without him my life isn't worth livin'.

Everybody is expecting so much from him. He's just seventeen years old and that's make me so mad. Like when he played soccer with Barcelona. Then every jelaous hater started say this stuff again like: 'he can't play soccer, he sucks, he cant even keep the ball blablablabl' Well, then I have to ask you, have barcelona asked you to practice with them? Yeah, that's what I thought!


Its just so unnessecery to bring out all your hate on someone that dosen't deserve it. He made it where he is today, he never gave up and he never said never. He did what it took him to come where he is today and he deserve every good word in the world. He don't deserve all the hate because he never did anything wrong? All he does is living his dream and I don't see any wrong with it, so why hate instead of just accept that he is a good singer, earn a lot of money, can get any girl he wants, that he's hot and that he got as much swag that no one of you never will get. 


And why you hate on him is just because you're all just jelaous or something else. I can understand if you don't like his music, I mean everyone got different taste but if you don't like his music why hate him as person? That dosen't make sence, its just immature and ridicilous.


Without him I would still have my family, my friends and so on, but then it will allways be something I would miss. And that would be Justin. Now when he's sad and all stressed up, it just feels wrong. I've never seen him like this and that's why I will support and defending him no matter what. It's our beliebers job to do that. And if we can't make it, no one ever will.

#cheerupjustin ♥
ONCE A BELIEBER, ALWAYS A BELIEBER ♥


Justin is gay? He has actually a girlfriend or dating someone.
Can't sing? Usher and Justin Timberlake fought over him.
Justin ugly? Millions of girls think he's the hottest guy alive♥.
He's weak? He broke his foot on stage and carried on singing.
He's unsuccessful? 17 years old, 29 songs, 3 albums, 9 music videos,1 movie,1 book,filled Madison Square Garden, won 20 awards, allready have 2 tours, 86 shows, and he got 40 million fans. That's RESPECT!
 
 

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 17:26

Killar , alltså dom finns överallt! Jag kommer ihåg, Jag var så otroligt kär i en kille . Vi var på g, men jag kunde inte göra så att det blev vi två..Tänker tala ut nåt som jag verkligen vill och vill att man ska förstå!

Jo det är så att jag inte får ha en kille och får inte umgås med killar, Det är ju så i vår religon, och det måste man ju såklart acceptera, Och det gör jag såklart..Men ibland kan man inte, man bara snackar med killar så ! bara av en slump.

Och självklart får jag ju snacka med vissa killar..Men inte alla ! Vet inte varför det är så i vår religon, Självklart vill man ha kille och få kärlek av han och så..Men det är ju så att man inte får..Och det kán man inte göra något åt, bara helt enkelt acceptera vår religon..Jag berättar såklart för mina föräldrar allting! Mest till min mamma, Hon betyder verkligen allt och henne berättar jag precis om allt! Och då menar jag allt! Finns inga ord jag inte kan säga till henne..Då jag berättade för henne att jag var då kär i den killen(Kommer inte säga namnet) så sa hon att jag inte fick ha kille, Då menar jag , svenka killar..

JA det är det man egentligen inte får ha, Svenska killar! Och då såklart accepterar jag det! Självklart går jag inte och blir tsm med en svensk kille om jag inte får, Men asså när jag då berättade om den killen sa hon då att man inte fick ha en svensk kille, Om man är arab, som jag e..då måste man ha en arabisk kille...Men , jo självklart är det jobbigt..Att i vår religon ska de vara bestämt att man ska gifta sig med en arabisk kille och bla bla ..Och då tänker jag ju, Men om det lixom händer att man faller för en svenk kille, vad ska man göra då? Jag vet inte riktigt men ..Ja de bara är så i vår religon..Finns som sagt inget man kan göra..Men jag tänker iaf vänta lite för att ha kille, Tycker man kan ha kille vid 16-17 år :) Säger inte det nu för att folk ska göra de och vänta..Man bestämmer självklart när man vill ha kille.! Inget jag bestämmer men det är bara så jag tycker, medans folk tänker annat och det är helt Okey!

Det var bara det jag hade och säga! Hoppas ni förstår min religon nu!:D

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 16:52

Varför går man runt och kallar en , en massa saker? Väldigt omoget säger jag..Händer nästan alltid så mot mig , Men en dag kom en kille fram till mig och bad om ursäkt! Väldigt snällt måste jag säga, Är väldigt tacksam för det! Sen han bad om ursäkt har han inte sagt ett skit till mig, bara varit snäll mot mig och allt!

Är skit tacksam för sånt, medans andra sitter och håller på..Och jo om man säger till dom, Om jag hade sagt en massa skit om dig hade du inte mått skit? jo de hade dom men dom säger aldrig det, ist säger dom naje?! Men jo det är klart dom hade mått skit om folk hade gjort så mot dom? Min vän Micke , han hållde på med mig hela tiden, till slut slutade han, han visade respekt för mig och allt! Blev så himla glad för det också! Han är en riktigt bra vän, om man mår dåligt får han en att må bättre! Han är en äkta vän måste jag säga! Sen är det ju flera som håller på och sånt..Men lixom varför ta åt sig..Jag har gjort det men till slut sket jag i allt folk sa och tyckte om mig! Jag har gått vidare i allt! Jag var på g med en kille, jag gick vidare? det är så mkt jag har gått vidare med! Och det är jag glad över!  Är glad över mig själv att jag klarar sånt här ! Och jag säger till andra också att ni också kan gå vidare med sånt! Och jo , i början är det ju såklart jobbigt men det är bara att inte ge upp!

Det var det jag hade och säga, hoppas du inte ger upp i livet!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 16:29

Ja asså jag har jättebra läsare och är glad av att många läser den! Skit glad, Men inga kommentarer..?? Hade varit super kul om ni hade kommenterat bloggen och så så hade jag blivit riktigt glad::::D

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 16:08

Heej!

 

Jag är med igen och tävlar om en Goodiebag på Dennism.se!

Hoppas verkligen jag vinner!!!

 

Han ska fan få en länk på min blogg och här kommer länken till goodiebags sidan!!

 

http://dennism.se/2011/may/goodiebag.html

 

Jag vill osså vinna någon gång!!!! Hoppas verkligen!!

 

I pray <3

 

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards