♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 26 maj 2011 22:04

Hejhej

Däcka typ innan efter att jag bloggade lite på jb bloggen:)

Men nu har jag vaknat och antagligen så kommer jag sova ganska sent:(

Alltså! jag vet ite vad jag ska säga!

hans ögon, läppar håret allt! hela han!!!

jag smälter verkligen så fort jag ser han! Den finaaaasteee männikan på hela universum!! Jag svääärr!!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh jag svimmar nästan!!!! Så jävla snygg justin!!!

Its a big big world.and im gonna show you all of it.

Neversaynever!

asså justin har ett hjärta av guld och jag menar det verkligen!! så fkn underbar!!


Just nu sitter jag och snackar med syrran vilket jag har gjort hela tiden typ haha:D Ska nog ta och kika in en super bra blogg!!

//$arabieber<3


Av Sassi ♥ - 26 maj 2011 15:28

Hej och hå, bloggtorka så jag gör en sån här!



Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – aa..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – vet inte
Hur många har du varit kär i? – vet inte typ riktigt kär då e de nog 2.
Är du kär just nu? – lite


Tio frågor om dig själv
Namn? – $ara Bieber:)

När fyller du år? – 3 februari
Några piercingar? – örat två och där uppe en:D
Vad har du på dig just nu? – mjukisar och en tjocktröja:)
Vilken årstid är bäst? – Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  hmm..vakna vid någon man tycker om:)
Vad tycker du mest om hos dig själv? –  min kropp hhaha:D
Vad är du bra på? – hahahah ingeting D: ne jag vet inte.
Vem älskar du mest på denna jord? –  Justin Bieber!! 
Sover du hellre själv än med någon? – sova med någon hade varit mysigt:)


Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – min syster och mami:).
Vem är den roligaste av dina vänner? –  Många!
Vem är snyggast av dina vänner? – hmm...Alla e snygga på sitt sätt!:D
Vem är mest partyprisse? –  ehm vet faktiskt inte!!
Vem är den du helst har filmkväll med? – Ella.
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – haha har ingen aning.
Vem har du mest minnen med? - Ella min babe!!
Vem har du känt allra längst? - EllaVem sjunger bäst? -  Har ingen aning :o
Vem saknar du just nu? – Ella, jonna emma m.f


Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jadå!
Vem är farligast i din familj? – hahaha brorsan!! HES DANGEROUS!
Vem ser roligast ut i din familj? – HAHAHAH JAG!!
Vem är coolast? - Jag, lätt
Har ni något husdjur? – naje! men vill ha hund som fan!
Vem har du mest gemensamt med? – mamma
Vem står för underhållningen? – Mamma
Vem sover du oftast med? – Hhaha ingen i min familj.
Roligaste kvällen med familjen? – hmm finns många!


Tio frågor om idag

Vad har du gjort? – sovit , bloggat, städat!

Har du varit glad idag? – aarå
Har du varit ledsen idag? –   nej
Har du gjort något bra idag? – yes, städat. 8D
Har du gjort något dåligt idag? – inte vad jag vet
Vad ska du göra nu? – Fortsätta svara på frågorna
Vad har du ätit idag? – mat
har du duschat idag? - nej
Vad händer imorgon? – skolan-.-
Har du varit i skolan? -  hahaha ne


Kärlek
Är du kär just nu? – llite
Har du kysst någon idag? – nej
När kysste du någon senast? – några år sen..
Har du ett förhållande? – nej
Har du snott en kompis pojk-/flickvän? – nejdå
Är du romantisk? – vet inte ahaha xD
Har du gråtit framför någon du tyckt om? – aa
Vad hette din första pojk-/flickvän? – ..
Hur länge höll det? - 2 år.. 
Hur länge var ditt kortaste förhållande? – venne
Singel eller förhållande? – singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – usch nej
Vem sov du senast bredvid? – Min babeVem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – vet inte, tror inte de har hänt..

Vilket är ditt favoritband? – All ends
Gillar du punk? – klart!!
Vad lyssnar du på nu? – justin bieber!!
Går du på någon sport? - hahaha ja.. nej usch
Vilka/vilken sport har du gått på? – basket, fotboll
Vem ringde dig senast? Marwa

Vem ringde du senast? – Marwa

Vem smsade du med senast? – Marwa

//$araBieber

Av Sassi ♥ - 26 maj 2011 11:45

Klockan är snart 12 och då e man i skolan men det är inte jag tyvärr....

Är sjuk faktiskt...mått illa och så men imoron ska jag sticka eftersom vill till mina vänner haha:)

 

Yes justin you are my baby!!!!

sötnoooooooosss!!!

Ja som ni ser så e de ny design och header, och headern har jag inte gjort . Fick den av en tjej! Snällt vaa!!!<3 asgullig!!

Denna måste ni lyssna på!!

Så grymt bra låt men töntig det med texten:s haha!

usch på de!!

Bilden är gjord av mejj hehe!:D

Yaaaa ILUVEJDB!!!!!!

My heart beats for you!    

//$arabieber<3


Av Sassi ♥ - 25 maj 2011 23:53

Hello!

Som ni ser så har jag inte updaterat bloggen på hela dagen , jo eftersom har haft så mkt idag, en massa stress och skolan och sånt:) Har umgåts med familjen idag ochså , Kul var det:D

Men nu är jag här och skriver såklart, lixom det går inte en dag utan något inlägg på bloggen haha!

 

Åhhhhh!!!! Jag älskar dig också Babe!!!!!!!!       

My heart belongs to you mi corazon<3

//$araBieber

Av Sassi ♥ - 24 maj 2011 19:24

Hejhej!

Har varit en dålig updatering för jag va hos en kompis:D

Vi gjorde inte så mkt, satt vid datan och chatta med folk:D

I skolan har det varit helt okey förutom att jag nästan sov på So lektionen hahaahaha!!! Men jag klarade mig som tur va!!!

Alltså nu vill jag fan veta när tävlingen e slut på dennis blogg!!! Måste veta vem som vann ju!!!

Iaf kan inte blogga mycket mer eftersom syrran ska ha datan så aa....

Vi hörs senare kanske om hon ger mig datan haha!

Herååå

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 23 maj 2011 19:15

Kolla in denna tjejens blogg:)

Klicka HÄR!!!!!!


Update:

Nu gör jag absolut ingenting, Men tror jag ska fortsätta läsa mode bloggar!!

Bah älskar de assååå!!!

Senare ikväll ska jag träna tror jag, om jag ens pallar:D

Jaja hörs då!:D

/Sarabieber

  

Så söööööttt Justin eee!!!!!!!

Och jasmine såklart:D!!!!!<333

Love you both!!

Av Sassi ♥ - 23 maj 2011 18:21

Hejhej!

Sry för att jag inte bloggat tidigare men var så inne i tven

Idag drog jag iaf inte till skolan för skulle som sagt till doktorn!

Vi satt där och prata asssslänge och allt!!! Sen stack jag och mamma och kollade kläder och sånt, men jag kunde inte köpa nåt för hade inte pengar, men snart ska jag få mina pengar och då ska jag shoppa as mkt!

Iaf sen efter det stack jag och mamma till en frisör, typ? För hon ville göra sina ögonbryn, :) Så jag typ väntade as länge, när vi stack var jag as hungrig såå vi stack och käka kebab!!!! Skit goooottt!!!!

Sen så tog vi bussen hem och när jag kom hem ville jag verkligen bara sova!!!!

Men det gjorde jag inte utan jag satt och kollade på tv typ, sen stack jag ut och spelade fotboll:D Jag vann!!!! Mot 4!!! hahah:D

Aaa och sen har jag inte gjort så mkt, sitter just nu och kollar på ett program :)

Iaf imorn drar jag till skolan , och så ska jag se vad jag kan göra men iaf det var det jag hade och säga, bloggar kanske senare:D

Puuss & Kraamm!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 23 maj 2011 15:36

Min älskling!!

  
          
      
            
        
    

I love you baby<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards