♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 28 maj 2011 23:32

Bjuder på en bild:)

Tror jag ska försöka att rita den!:D

Är faktiskt snart klar med den jag håller på nu :d snnnnaarrttt!!!

§arabieber

Av Sassi ♥ - 28 maj 2011 23:28

Kolla va jag hitta!

Alla beliebers!!: DÖ INTE NÄR NI SER DETTA OKEY??

Jag klarade mig nästan inte haha! ne men omaaajjjgaaaadd!!

 

Jelena hånglar i Maui.

Av Sassi ♥ - 28 maj 2011 23:21


- Justin kollar in fans profilbilder när han ser att dom vill att han ska följa dem.
- Justin tycker om när tjejer tittar på honom hela tiden.
- Justin har sagt såhär "One day, i will meet the perfect girl. when i do,i wont stop untill she is mine"
- Justin har posters på sig själv på sitt rum?
- Justin tycker om när tjejer beter sig konstigt när dom vill få hans uppmärksamhet
- Justin gillar inte när hans fans pussar honom.
- Justins största svaghet är när en tjej säger "please"
- Justin tycker att Sean Kingston har dålig smak på tjejer
- Justin skrev låten "Kiss and Tell" till Jasmine V och "Never Let You Go" till Caitlin.
- Justin har sagt att han skulle kunna lämna allt om det skulle hända  hans filckvän något. (AAW)
- Justin har på sig solglasögon för att kunna kolla på tjejer.
- Justin har sagt "never call a girl ugly, each girl is special in her own way"
- Justin hatar matte. (haha som mig då)
/§arabieber

Av Sassi ♥ - 28 maj 2011 22:21

Hejhej allihopa!

Kom hem vid 12-13 typ :) Ville öppna datan direkt och skriva men var bara tvungen att städa mitt äckliga rum haha!!:D Och gissa vad , de tog 9 timmar!! hahah! det brukar bara ta typ 2 timmar, men denna gången var det väldigt stökigt men nu e jag klar ! så jävla skönt att allt e rent! Men jag snabbade mig så jag kunde öppna datan och börja skriva haha:D

Har ni gjort något kul idag?

Inte jag som ni märker.....Men iaf just nu sitter jag och lyssnar på cody, justin biebeR!"!!!! Och andra:D Haha jag fick posters igår av Jonna:) På Cody^^My babeeeh och sen fick jag på bruno mars, och en på Tokio hotel men har bara Cody och bruno för det gick typ inte att ha alla..:(

Men jaa vad gör jag nu mer då? Inget alls , sitter ochså och läser lite bloggar och sånt:D Daniel paris !!ÅHHILOVEYOU!!!

Haha han e typ den bästa!

Men iaf , oj..juste!!!! nu kom jag på att jag inte har visat er mina kläder som jag köpte igår, Men det kan väl vänta tills imon? Jag e skit trött ochså från allt stäning och sånt:) Så nu sitter jag och käkar chips och cola:D

Men skriver kanske något senare:D

PusssPusss//§arabieber<3

Av Sassi ♥ - 28 maj 2011 10:53

Hejhej!

Varit dålig updatering senaste dagen för att jag var i stan oh shoppade!

Tog tåget med mamma till stan och gick in i h&m och allt möjligt , shoppade ganska mkt och såå!!:D:D:D:D

Visar sen klädernaa:D

Sen stack vi och handla lite till min moster för jag skulle dit sen, Vi stack dit oh mötte henne :D Sen fick jag sova hos henne , men skit tråkiigt att sötnosen Zita inte va där:( Men mina kusiner va där! alltså skit kul hade vi, vi kollade film och käkade godis och sånt:) Sen kom den bästa av den bästa! haha skoja men min andra kusin kom , Mike:D Han hade hämtat skit mmkkt pizza och så käka vi:) Sen kom han sån från ingenstans och gav alla oss pengar haha:D Så jäkla najjjss!!!

börjar bli as mkt pengar nu till justin;)!!!!

Men iaf nu sitter jag hos min moster och bah chillar med dom andra;) Snart ska vi sticka ut och göra nåt:D

Men aa iaf visar kläderna sen som sagt och nu ska jag sticka ut , bloggar kanske när jag kommer hem!!'

Hörs!:D

//$arabieeber^^

Av Sassi ♥ - 26 maj 2011 22:49

Nyss plattat mitt hår och snackar fortfarande med min syrra haha:D

Imorn är det skola-.- öhh skit jobbigt, men måste, och omg!! jag måste tyvärr sticka på sån sommarskola!! alltså waaaah tror ni jag pallar!! jag tro de eftersom vi bara kommer va där i 4 timmar!! inte alls mkt faktiskt:D

Men iaf så händer de inte mkt mer..kolla lite bloggar och sånt. Fotade lite bilder som jag kanske lägger upp här på bloggen snart:)<3


Nu måste jag verkligen käka nåt asså innan jag svälter ihjäl haha!

 

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

JAG DÖÖÖÖRR!! SÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTT!!!
!!

//$arabieber<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards