♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 23:10

Look in his beautiful eyes, Omg they are killing mee!!!!!

Bieber kisses Sara

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 22:40



Cassie



Nästa morgon vaknar jag av att mamma och pappa skriker där nere..



-Åh vad är det nu då, sa jag och gäspade.


Jag gick ner och direkt när dom såg mig blev dom helt tysta.



-Va står ni här och bråkar om?, sa jag argt.

Mamma kommer till mig och drar mig till vardagsrummet -ehm, Gumman det är så att din pappa har hittat en ny..

-Vafan är det du säger , sa jag och springer till pappa.


-Hur fan kan du göra så mot mamma, skrek jag.
-Gumman, lägg dig inte i okej, sa han lite argt.



Jag spottade i hans ansikte och sprang upp till mitt rum. Jag började packa mina saker i en stor väska.



Jag sprang ner och tog mina skor, men hann inte ta på mig eftersom pappa sprang efter. jag sprang så fort jag kunde och sedan var jag långt långt borta hemifrån..Pappa hade säkert redan gått hem..



Jag gick lite till och till slut hittade jag en trappa som jag kunde sitta på.


Jag satt där i flera timmar och helt plötsligt hörde jag steg, jag ville inte kolla upp så jag bara hade huvet neråt på knäna.



-Hejsan, sa killen


Hans röst var bekant..
Jag kollade upp och lyste som en sol.

-Åhh, hej Justin sa jag och gick upp och kramade honom.
Han kollade på mig väldigt mycket och log.



Justin


Där är hon ju, log jag.
Jag tittade på kenny som var bakom mig och log stort.
Han drog upp ena ögonbrynet men sen sa han,

-Huh, Jaja då .


-Så vad har hänt, frågade jag oroligt.
-Joh.. började hon och berättade vad som hade hänt.


-Men, du kan ju inte sitta här, Kom med oss, sa jag och kollade på kenny

återigen.



Han nickade och vi gick till Kenny's bil.


-Justin, tack så mycket för att jag får följa med, sa hon.
-Inga problem, Så vad heter du? frågade jag.
-Cassie, svarade hon och log. Jag log tillbaka.



När vi var framme öppnade jag dörren åt henne.


-åh , va fint det är !!
-Tack så mycket,



Jag tog henne med mig till sovrummet.


-Joh här är mitt rum, och jag ska visa dig var ditt rum är.sa jag.
-Okej , sa hon och log.


-Här är det, sa jag och visade henne rummet.
-Oj, va fint det är, sa hon.
-Tack, svarade jag.



Cassie



Åhh han var så snäll, tänk att jag är hos Justin nu!


-Justin, jag måste ringa ett samtal, sa jag.
-Okej, svarade han.



Jag gick till vardagsrummet och ringde mamma.


-Cassie, vart är du??, frågade mamma oroligt.
-Mamma, jag pallar inte detta mer..Jag bor hos Justin nu.
-Hos vem då??, frågade hon.
-Justin!, sa jag.
-Åh, Men gumman, pappa har åkt nu till hon där tjejen, och jag är ensam här..
-Åh, mamma, jag kommer imoron okej?, sa jag.
-Okej hjärtat, sa hon och vi la på.



Jag gick tillbaka till Justin.


-Klar nu eller?, frågade han.
-Japp.
-Okej, du kan gå till ditt sovrum och packa.Sen om du vill kan du sova, sa han snällt.
-Okej, tack, sa jag.



Jag gick till sovrummet och packade upp lite saker. men inte allt eftersom jag skulle till mamma imoron.


Det knackade på dörren.Det var Justin.



-Åh hej Justin,Sa jag.
-Hej, ville bara säga godnatt.
-Godnatt, sa jag.


Han stängde dörren och gick.

När han hade gått , tog jag på mig pyjamas.
Jag gick och la mig i sängen.
Efter några timmar, vaknade jag kl 2 på natten, Så jag beslöt mig för att gå och se om Justin fortfarande sov.


Jag gick in till hans rum.
Åhhh, så söt han är, Jag tog upp min mobil och fotade snabbt.



-Eh, Justin?, sa jag tyst.
-hm?, sa han
-Kan jag sova hos dig, jag hatar att sova själv.
-Okej, sa han.



Jag la mig vid han, jag kände hans goda doft. Tänk att jag sov nu i Justins säng, haha.


Nästa morgon ser jag att justin fortfarande sover så jag går upp försiktigt men så hör jag honom säga nåt.



-Va sa du Justin?

Jag hör honom säga nåt med Selena, men går ner för att göra frukost till oss.


Jag hör trappsteg, det är Justin.



-Hej, sa han och kramade mig
-Hej, sa jag och kramade tillbaka.



Vi satt och åt och sen var Justin tvungen att sticka till en intervju. Men innan det sa jag..



-Ehm. Justin, tack för att jag fick sova här och allt, Men mamma är ensam hemma för pappa har lämnat henne och jag måste till henne. Men jag kan hälsa på flera gånger, sa jag.



-Åh, jag förstår..Glad att jag kunde hjälpa till då sa han och suckade.


Jag gick fram till han och kramade han.


Hans läppar och mina var bara några centimeter från varandra, Han kysste mig snabbt.



-oj, förlåt, Jag var bara tvungen..sa justin.
-Det är lungt, sa jag och började kyssa honom mer.


till slut drog han mig intill han och vi kysstes.



-oj shit, sa justin och kollade på klockan.
-Vad är det Justin, frågade jag.
-Jag måste åka till intervjun nu.
-Jaha, men skynda dig.



Han sprang till bilden med Kenny och dom körde iväg.
Jag gick ut också så att Justin kunde låsa dörren.



Jag gick och sedan hörde jag steg så jag kollade bakåt. Jag såg en kille i svarta kläder. Han log mot mig och sedan ströp mig..

Allt blev svart och jag fick ingen luft....

¨

                                           

Åh herregud!!?? vad hände??
Blev visst ett skit tråkigt kapitel. hade inget att skriva så jag bara skrev..Men ni kanske gillar den mer än mig?
Kommentera:D


Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 21:59

Duschade klart nyss och sitter just nu och lyssnar på musik och skriver episode 2 av bereaking heart!:D Notera att den kommer vah tråkiig!! , vet inte ens vad jag ska skriva!!

Men jag håller på att bli klar  snart! ska bara hitta ett bra slut, alltså inte slut slut , utan bara på de kapitlet!:D hahaha!

Och snart måste jag också platta håret och sånt!

Bieber kisses Sara

By: Sara Bieber

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 17:55

Den här berättelsen handlar om en Tjej som heter Cassie och hon bor med sin familj, Sin mamma Angelina 35 år, Hennes pappa Amir 37 år :) Och hon själv är 16 år. Dom bor i Atlanta och vem vet vad som händer! Läs & Enyoj!

                                  


Cassie



Mitt i natten vaknade jag .
Jag gick och satte mig vid fönstret..Jag tittade ut i mörkret och såg ett sjärnfall..Jag önskade mig något snabbt och gick och la mig i sängen och somnade om.



- CASSIIIEEE!!!!, Ropade mamma och sprang uppför trappan och väkte mig.


-jah, gäspade jag.
- Kom igen du måste upp. Vi ska ut och shoppa!



Så fort hon sa det gick jag upp och sprang in till badrummet och tog en snabbdusch, Efter det gick jag till min garderob men kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig,

Snabbt tog jag mina svarta shorts med nitar på bakfickan , sedan tog jag ett vitt linne och stoppade det under shortsen, Jag gick och sminkade mig snabbt , sedan gick jag ner och tog på mig min jacka och mina vita converse.



Vi gick ut och när vi gick en stund såg jag en kille, han såg bekant ut och när han vände sig om helt blev jag helt stel.

-Hur ? vah? vad i? mumlade jag.


-Vah sa du gumman? sa mamma.
-Va? , öh ? Han gå..r ju där mamma!!!
-Vem då??

-JUSTIN BIEBER , Skrek jag.



Justin kollade på mig konstigt men sen log han sitt bieber smile:)



Jag gick men kollade bakåt hela tiden , Han var så fin.


När vi hade shoppat klart gick vi hem . Jag gick snabbt upp till mitt rum och startade datan. Jag gick in på twitter och där hade Justin skrivit..



Just meet a very beautiful girl. Must find her!



Vem är den tjejen? tänkte jag.


Jag gick ner till köket och satte mig vid matbordet och började äta. Efter det gick jag till mitt rum återigen och skrev på twitter till Justin!, Follow me Justin:)



Justin



Jag följde direkt . Och såg hennes bild!

-Det är ju hon skrek jag och kenny bara tittade konstigt på mig!


-Eh vem då? Frågade han.
- Jag sa ju till dig innan när vi va ute! , tjejen jag såg!
-Jaha , jasså hon, sa han och suckade..
-Vad e de kenny, Frågade jag.

-Alltså , Justin jag hatar att säga detta men du måste tänka på din tour och inte

tjejer, Du kommer inte ha tid , sa han.



-Åh, mm vet, sa jag och suckade,
-Men hon kanske är den rätta Kenny? Hon kan följa med mig överallt , Du vet att

jag gör allt för tjejer!?, sa jag glatt.

-Ja Justin jag vet, Men kom igen? Försök koncentrera dig mer på musiken och inte tjejerna, Du kan inte falla för ett fan har usher sagt och det vet du Justin!.
-Jaja sa jag och sprang in till badrummet.



Jag kollade mig i speglen och sprang ut igen.
jag gick och satte mig vid fönsterkanten och kollade ut på några fans . Jag log

mot dom och gick och satte mig på sängen..


Jag tog min ipod och lyssnade på musik.



Cassie



Jag såg att Justin hade följt mig. Jag började le och sedan gick jag till sängen och la mig.



Jag tittade upp på taket och tänkte..

Justin , Jag vill träffa Justin mera, Men han har säkert Selena, Jag såg ju att dom var i hawaii precis, Fan tänkte jag..Vad ska jag göra?


Jag somnade och log för mig själv för jag hade en lysande idé.


---------------------------------------------------------


Så vad tyckte ni??
Jag fick ett sånt ryck att jag bara ville skriva en massa!!
Nästa kapitel kanske kommer idag? , tror jag ..Får se, Men Kommentera och säg vad ni tyckte om den:D
Sara


Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 15:06

Satt och skrev en bieber story nyss! blev faktiskt skit nöjd och jag kände mig helt inne i den !! Att jag var den tjejen haha och det är jag!! haha ne men vem vet läs den på www.justindrewbtories.blogg.se

Enyoj!!:D

Sara

Mi corazón baby<3

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 11:58

gjort denna !

Snygg??

Jag älskar den!!!

Bieber kisses Sara

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 09:42

Hellu:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Haha skojaa!!

Vaknade typ för nårra minuter sen av att min mobil trilla jag ba ommmggg!!!

Siken jävla tur att den inte gick isönder, för den va nära på att göra de en gång!

Iaf, idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, Det enda jag vet är att jag ska fixa bilderna på kläderna och sen ska jag skriva lite berättelser:D

Just nu håller jag på med en ny,men skriver inte den på datan, utan på min bok haha^^ Åhh justin!! Alltså hittade en massa bilder på justin och selena!!!:O!!! Blev så facking avensjuk!!! Men är iaf skit glad för justins skull att han har en!! E han glad så e jag glad!:D

men jaa..har inte mkt och säga än att jag lägger upp bilderna snart:)

hejdå!:DDD

Bieber kisses Sara

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards