♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 23:49

Vill ha dom här!!! Ska nog fan sticka imon och köpa nån av dom!!:D

Dom är sååå söööttaaa:DD

Gjorde den på paint haha!:D

Visst är dom snygga och söta??!!:D

//Sarabieber


Verkar inte som att någon vill va med i tävlingen, så jag slutar med de!:)

 

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 22:59

Tävling nu!


Det du kommer vinna är :


  • En länk på min blogg
  • En Eric Saade cd, om du är ett fan av han:D

Detta ska du göra för att vinna!


  • Kommentera detta inlägg
  • Skriv i detta inlägg varför du vill vinna
  • Följ mig på bloglovin!
  • För att öka chansen, Skriv på din blogg att du är med och länka min blogg!
  • Om du inte har en blogg kan du skriva på facebook och skicka länk på detta inlägg att du har skrivit om de på din blogg eller facebook



Var med nu och vinn!:D


Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 22:57

Kollade på denna serien!

Den är verkligen bäst asså!!!<33333333

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 22:47

99 läsare idag?!!!

Ni är helt otroliga! Älskar er verkligen, Blir as glad av att ni läser min blogg !!

Snart ska jag fixa en tävling till mina söta läsare!:DD


Hmm. undrarvad det blir för tävling!!

/Sarabieber


Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 21:27

           Sötnöt!!

              

Världens snyggaste kille någonsin!!!!!!

I LOVE YOU JUSTIN DREW BIEBER MALLETTE!!!!!!!

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 21:20

Shulu!

Så jävla skönt att duscha! Käner mig så fkn ren! hahah!

Ska börja med en ny kategori! "Mina tankar & Åskiter!

Jag ska starta den kategorin för att jag vill helt enkelt tala ut mina tankar och åsikter!


Snart sska jag kolla film kanske och käka godis! haha duktig jag e?! Borsta nyss tänderna och nu vill jag äta godis? Haha jag e konstig!!!

Jaja säger senare vilken film jag kollat på ! Och det blir såklart en komedi!! Har bara lust och skratta haha!

MEn en sak innan filmen ska ni få i nästa inlägg. Och senare kanske startar jag en tävling!!! ooooo!!!! <3

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 19:49

Näe tänker byta min design och header till den förra! Den trivdes jag bäst med!:)

Och jo juste, Åh jorden går under den 21 maj klcokan 18.00..Hände det? NEJ??

Så nu måste jag se till att den gubben får i sig nåt i sin käft så han slutar säga en massa falska saker!


Update: Snart ska jag duscha! Och sen efter de vet jag inte vad som händer , Eller jo! , jag kan göra en tävling till er som vill vinna något:D Ska se vad ni kan få:D<3

/Sarabieber  

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 19:17

Jaa jag är riktigt förvånad, HAde typ inget och göra, så jag skulle kolla min statistik, Och fick se att jag hade 51 läsare idag!!!!:O Alltså jag hade ju nyss 11, men blev till 51!!! Omg alltså jag älskar er mina läsare! Ni gör så jag bloggar mer och mer, Och sluta aldrig läsa min blogg mohahah^^:D

Love yaaaaaaa!!!

//Sarabieber

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards