♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 23:51

Nu måste jag sova..ska bara se klart min film och sen sova, måste vakna tidigt imorn, måste platta håret och sånt, och imorn...Blir det mycket updatering!:D<3

//Sarabieber<3

My heart belong to all my fans! @Justin bieber

And my heart belongs to you Justin!  

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 21:08

Alltså det är en sak som jag verkligen undrar..Om man inte gillar ens blogg, varför sitta och läsa den och slösa tid på att kommentera en massa skit? Alltså skit omoget måste jag säga!! Sen är det ju vissa som sitter och skriver gulliga saker medans dom tycker tvärtom? Hell no!! Bara pinsamt tycker jag...

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 20:22

Detta är nåt som jag verkligen vill ha, alltså verkligen!! Och som jag kanske ska få, hoppas !!! Och den som gissar rätt får en länk på min blogg!

BABYY!!!!<3

/Sarabieber<3

 

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 20:02

cha cha.... freak??!!

Måste bara fråga er läsare!

Om ni hade 10 minuter kvar att leva, vad skulle ni göra under dom minuterna??

 

Hade bara lust att fråga, kul och veta sånt haha:D

Just nu sitter jag och läser gaybloggen!! EVERYTIME!!! haha sen finns det en riktigt skön kille , Daniel!! Asååh cha cha bitchees!! hahah!! Han e så otroligt rolig!! Måste bahh träffa han haha:D Kommer säkert bah få värsta skratt attacken hahah !! Sen måste jag såklart träffa Amir/Gaybloggen!!! Och sen vill jag träffa så jävla många bloggare men det kan man mycket väl drömma om!

Snart ska jag fixa en kategori "Mina tankar & Åsikter"

SNART SNART SNART!!!!!!!!

Och för ett tag sen sa jag ju också att jag skulle fixa en kategori som heter Cody Simpson, men har inte gjort de , för har inte pallat men det kanske jag gör snart!:D

Imorn tror jag inte jag kommer vah i skolan , för jag ska till doktorn, Men kan inte säga varför riktigt! Men men!

 

I nästa inlägg kommer det en hemlig sak!! Jättehemlig, Det går ut på att ni ska gissa vad det är och den som gissar rätt får en länk på min blogg! OKEJ??? Om ni har lust, men bara kul att göra en sån sak!

Jaja okej chacha bitcheeess, syns snart!!! hahah Daniels style hahah!!!!

//Sarabieber

 

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 17:13

Ehm..Tror inte jag kan sticka ut nu i detta tråkiga vädret så jag stannar nog här hemma haha:D

Så då antar jag att jag gör något annat..men vet inte vad!!! Finns ju inget att göra!!:O

Får se vad jag kan göra:D

/Sarabieber

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 16:45

Day 3 - Your favorite magazine cover of Justin Bieber - PEOPLE


He's so happy here! U smile, I smile.

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 16:23

Hejhej!, Känns som att jag inte har bloggat på flera dagar men nu e jag här !

Idag har det inte hänt så mkt, har bah städat hela dan typ, ska snart ut till stan kanske och göra nåt roligt med en kompis::D 

Senare på dagen tror jag att jag behöver träna! Det var ett tag sen men måste börja idag igen!

just nu sitter jag och lyssnar på justin bieber !! EVERYTIME!!!

söteenooowwwsss!!!

day 3 av 30 day of bieber kommer snart!!

 

 

mmmmmmm<33333333333333

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 22 maj 2011 00:02

Day 2 - Your first Justin Bieber concert - Aldrig varit på någon men det ska bli hoppas jag!



NEVERSAYNEVER

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards